شناسهٔ خبر: 174982 - سرویس استان‌ها

محسن عمادی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

بهره برداری از ۶۹ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس در هفته دولت

پروژه های قابل افتتاح هفته دولت 1403 فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از بهره برداری ۶۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و ۸۴ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)،محسن عمادی، در آستانه هفته دولت و ضمن اشاره به تجدید پیمان مردم و دولت در این هفته گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت بالاخص آیت الله رییسی، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین شود و آحاد جامعه را از خدمات صورت گرفته آگاه ساخت تا نسل جوان قدر مجاهدت ها و تلاش های دولت برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کند.

وی در خصوص پروژه های قابل بهره برداری در این هفته عنوان کرد: همزمان با هفته پر خیر و برکت دولت سال جاری، ۳۹ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۱هزار و ۳۱۴میلیارد ریال ، ۲۹ طرح ساخت و بهسازی راه های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال و راهدارخانه مرکزی فارس با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.

عمادی در خصوص جزییات پروژه های قابل بهره برداری هفته دولت سال جاری افزود: در پروژه های راهداری از ۳۲۸.۸ کیلومتر روکش، لکه گیری و درزگیری راه های مواصلاتی ، ۲۱.۵ کیلومتر اجرای روشنایی طولی، ۱۲۰ نقطه برج روشنایی، ۶هزار کیلومتر خط کشی و ساماندهی ۳ مقطع پرتصادف بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه در طول سال بیش از ۷۰۰ راهدار استان فارس با استقرار در ۵۲ راهدار خانه و سایر محورهای سطح استان به خدمت رسانی شبانه روزی مشغول هستند، تاکید کرد: تلاش راهداران استان فارس در راستای تردد ایمن و روان است، از این رو امیدواریم با بهره گیری از بروز ترین تجهیزات و متخصص ترین افراد شاهد خدمت رسانی بهتر به کاربران جاده ای باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان با اشاره به پروژه های فعال استان عنوان کرد: پیش بینی می شود با تأمین بودجه و اتمام پروژه های در دست اجرای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شاهد برقراری ترددی ایمن تر و روان تر در محورهای مواصلاتی باشیم و خدمات مطلوب تری به کاربران جاده ای ارایه کنیم.