شناسهٔ خبر: 174995 - سرویس استان‌ها

بهره برداری از ۶۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری۶۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: روکش آسفالت محورهای اصلی، شریانی، فرعی، روستایی و احداث پل و ابنیه فنی و راههای روستایی از مهمترین طرح های این هفته در سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهند که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی و رضایتمندی کاربران جاده ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که هر سال در طرح‌ های مختلف به ویژه زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از دغدغه‌های اصلی راهداران این اداره کل در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت تعدادی از ماشین آلات راهداری استان که اورهال و بازسازی آنها به اتمام رسیده است به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) و فلزی جدید در راههای استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای از دیگر طرح های هفته دولت این اداره کل را شامل می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش این اداره کل با توجه به افزایش مناسب اعتبارات استانی و ملی طی سه سال اخیر در استان تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی با هدف بهبود کیفیت محورهای مواصلاتی و افزایش ایمنی سفر کابران جاده ای است.