شناسهٔ خبر: 175013 - سرویس وزارتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کسب رای اعتماد وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت

فرزانه صادق مالواجرد مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی کسب رای اعتماد فرزانه صادق مالواجرد به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی کسب رای اعتماد فرزانه صادق‌مالواجرد به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: ضمن پاسداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بدین‌وسیله کسب رای اعتماد قاطع از وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی را که نشان از تخصص، تجربه، لیاقت و کاردانی سرکارعالی و همچنین تبلور وفاق ملی در کشور است را به نیابت از هیات مدیره و همکارانم در سازمان ملی زمین و مسکن خدمت آن فرهیخته گرامی و تمامی اعضای خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک عرض می‌کنم.

یقیناً حضور ارزشمندتان به‌عنوان اولین بانوی وزیر در وزارت‌خانه‌ای با این عظمت و گستردگی خدمات، نشان از شجاعت و کاردانی و همچنین اعتماد به‌حق رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد.

با نهایت مسرت از خداوند متعال برای سرکارعالی توفیق خدمت و پیروزی در این عرصه سترگ را با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.