شناسهٔ خبر: 175047 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین فرهنگ خدمت گزاری است

سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت، این مناسبت را فرصتی مغتنم جهت تبیین فرهنگ خدمتگزاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: مردم ایران همواره در تاریخ خود چهره‌های موثر و اندیشمندی را داشته اند که سیاستمداران مختلف حتی در عرصه بین‌الملل از آن‌ها تاثیر گرفته اند.

وی در ادامه افزود: شهیدان رجایی و باهنر از جمله همین مردان شریف و اندیشمندی هستند که کوردلان منافق حضور پر برکتشان را تاب نیاورد و نظام و انقلاب را از آنان بی نصیب گذاشت و نامشان در تاریخ این سرزمین ماندگار و مشی مردم داری شان به‌عنوان الگویی برای سیاست‌گذاری‌های ریز و کلان در جامعه به تثبیت رسید.

موسوی با اشاره به اهمیت موضوع خدمت گزاری به مردم توسط دولت‌ها عنوان کرد: دوم تا هشتم شهریورماه که در پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است در حقیقت بزرگداشت خدمتگزاری خالصانه و بی وقفه به مردم است و فرصت بسیار مغتنمی است تا این فرهنگ در جامعه تبیین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز در بیانات مختلف در دیدار با اعضای هیئت دولت مطرح کرده اند، اسم رمز دستگاه‌های دولتی باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد و باید هدف را در این دو عبارت خلاصه کنیم.

وی در انتها خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسیر ترسیم شده دولت چهاردهم که طبق بیانات رئیس جمهور محترم نیز به کرات به آن تاکید شده است، مردم محوری است و در واقع توجه به مردم جزو اصول و ارزش‌های دولت است و در مجموعه راه و شهرسازی استان نیز همچون سابق خدمتگزاری به مردم در مسیر اهداف و اولویت‌ها قرار خواهد داشت.