شناسهٔ خبر: 175055 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی در جمع کارکنان وزارتخانه:

باید در راستای ارتقای هر چه بیشتر تخصص و عملکرد کارکنان وزارت راه و شهرسازی‌ گام برداریم

مالواجرد وزیر راه و شهرسازی با بیان این که کارکنان و متخصصان، مهم‌ترین دلگرمی وزارت راه و شهرسازی‌ به شمار می‌روند، گفت: باید در راستای ارتقای هر چه بیشتر تخصص و عملکرد همکاران گام برداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی امروز شنبه ۳ شهریور در نشست صمیمی با کارکنان وزارت راه و شهرسازی گفت: بنده پس از کسب رای اعتماد، سفر به مرزهای اربعینی را در دستور کار داشتم و برنامه‌ریزی صورت گرفت که ورود بنده به وزارتخانه هم‌زمان با بیعت با کارکنان وزارت راه و شهرسازی باشد.

وی ادامه داد: به پشتوانه کارکنان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی که در جای‌جای کشور حضور دارند و به بنده دلداری می‌دهند، می‌توان امور وزارت راه و شهرسازی را با قدرت و جسارت پیش برد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار کرد: نقطه قوتی که  در مجلس شورای اسلامی داشتم، همکارانم در وزارت راه و شهرسازی بودند. این به معنای آن است که کارکنان این وزارتخانه عهد و پیمان را خود را به اثبات رسانده‌اند و اکنون نیز بنده باید به نوبه خود، شنونده صدای همکارانم باشم.

صادق مالواجرد با بیان این که نیروهای متخصص در سال‌های گذشته در وزارت راه و شهرسازی در کنار هم تجمیع شده‌اند، گفت: باید در راستای ارتقای هر چه بیشتر تخصص و عملکرد همکاران گام برداریم.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: بنده در سفر استانی اخیر خود با بسیاری از کارکنان وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف از خلبانان تا راهدارانی که در نقاط مرزی به زائران اربعین خدمت می‌رساندند، دیدار و گفت‌وگو کردم و متاسفانه بیشتر کارکنان از مشکلات معیشتی رنج می‌برند که در راستای رفع این مشکلات تمام تلاش خود را خواهم کرد.

باید در راستای ارتقای هر چه بیشتر تخصص و عملکرد کارکنان وزارت راه و شهرسازی‌ گام برداریم