شناسهٔ خبر: 175143 - سرویس وزارتی

مدیرعامل بانک مسکن انتصاب وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم را تبریک گفت

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی، انتصاب و انتخاب شایسته فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی، انتصاب و انتخاب شایسته فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است: انتخاب سرکارعالی به عنوان سکاندار یکی از بزرگترین و راهبردی‌ترین وزارتخانه‌های کشور که ارتباطی تنگاتنگ و نزدیک با نیازهای اصلی مردم عزیزمان (به ویژه در حوزه مسکن) دارد؛ نویدبخش روزهای روشن و پرکار برای جهادگران و خدمتگزاران عرصه عمران و آبادانی کشور است.

از این‌رو، با عنایت به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه‌ی مسکن و رفع دغدغه های مردم در این خصوص، رجای واثق دارم که حضور سرکارعالی در این مسؤلیت خطیر به عنوان مدیری متعهد، توانمند، صدیق و ولایتمدار می تواند زمینه جهش تولید مسکن به عنوان پیشران اقتصاد کشور و بستر لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای ملی در حوزه انبوه سازی اصولی مسکن و بکارگیری فناوریهای نوین و اجرای الگوی معماری اصیل ایرانی-اسلامی و توجه ویژه به مسکن روستایی را مهیا نماید.

بنابراین ضمن عرض تبریک مجدد، توفیق روز افزون سرکارعالی در تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های دولت وفاق ملی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را از حضرت حق خواستارم.