شناسهٔ خبر: 175201 - سرویس استان‌ها

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون انجام شد؛

پرداخت وام ودیعه مسکن به افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰  متقاضی در شهرستان کاشان

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون وام ودیعه مسکن به افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰  متقاضی در شهرستان کاشان پرداخت شده است.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص تسهیلات ودیعه مسکن ارائه شده در این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون اظهار کرد: به طور کلی بیش از هشت هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در سامانه مربوطه اقدام به ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد متقاضی، در حال حاضر به افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از واجدین شرایط تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده، بالغ بر ۱ هزار و ۸۰۰ متقاضی تعیین شعبه و بیش از ۴۵۰ متقاضی نیز برای تشکیل پرونده توسط بانک پذیرش شده اند.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ادامه داد: علاوه بر این موارد افزون بر ۱ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه تأیید و حائز شرایط انتخاب بانک و تعیین شعبه هستند و همچنین بالغ بر ۱ هزار و ۹۰۰ متقاضی نیز توسط بانک‌های عامل و سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به دلیل عدم احراز شرایط و عدم مراجعه رد درخواست شدند.
 
وی گفت: مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.