شناسهٔ خبر: 175233 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

احداث ساختمان بخشداری جولکی آغاجاری ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

بخشداری جولکی آغاجاری رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه احداث و تکمیل ساختمان و تجهیز بخشداری جولکی آغاجاری بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حامد نقاش، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه های در حال احداث این اداره گفت: برای عملیات اجرایی پروژه احداث و تکمیل ساختمان و تجهیز بخشداری جولکی آغاجاری تا کنون بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی هزینه شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات در سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۵۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

نقاش با اشاره به اینکه این ساختمان با اسکلت بتنی ساخته می شود، اظهار داشت: ساختمان فرمانداری حمیدیه در یک طبقه بصورت سازه سنتی و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان های اداری احداث می شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.