شناسهٔ خبر: 175243 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی:

حضور رئیس جمهور در شوراهای عالی مرتبط با راه و شهرسازی مغتنم است

مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه خود و تکریم از وزیر سابق با ذکر درخواست های خود، بیان کرد: حضور رئیس جمهوری در شوراهای عالی مرتبط با راه و شهر سازی مغتنم و نقش ایشان بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد در آیین معارفه خود به عنوان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: حضور رئیس جمهوری در شوراهای عالی که به مسکن و حمل و نقل ارتباط دارد مغتنم است. نقش رئیس جمهوری در این شوراها که به مسکن، ترانزیت و امور ستادی ارتباط دارند، بسیار تاثیرگذار است. زیرا این موارد مانند یک‌ پازل هستند و شما می توانید به ما بسیار کمک کنید.

وی افزود: قطعا به زودی ایام می گذرد و روزی خواهد رسید که اینجا حاضر خواهم شد تا مسئولیت را تحویل دهم.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به حاضران تاکید کرد: دعای خیرتان حتما پشت سر بنده و همکارانم باشد و از خداوند متعال می خواهم کمک کند تا صادقانه به مردم خدمت کنیم و دفعه بعد که برای تحویل مسئولیت به خدوم دیگر در اینجا حاضر می‌شوم، سربلند باشم و هر آنچه در توان دارم انجام دهم.

آیین تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی شامگاه دوشنبه پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمهور، برخی از معاونان وی، نمایندگان مجلس، وزرای سابق راه و شهرسازی و مسئولین لشکری در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این مراسم مسعود پزشکیان، رئیس جمهور حکم انتصاب فرزانه صادق مالواجرد و لوح سپاس مهرداد بذرپاش وزیر سابق را به آنها اعطا کرد.