شناسهٔ خبر: 175258 - سرویس استان‌ها

آگهی مزایده واگذاری ۵۹ قطعه زمین در شهرهای زاهدان و مهرستان

سیستان اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد ۵۹ قطعه زمین با کاربری‌های تجاری و کارگاهی در شهرهای زاهدان و مهرستان و تعداد ۲واحد آپارتمان در زابل، از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد از طریق برگزاری مزایده عمومی نسبت به واگذاری ۵۹ قطعه زمین با کاربری‌های تجاری و کارگاهی در شهرهای زاهدان و مهرستان و تعداد ۲واحد آپارتمان در زابل اقدام کند.

متقاضیان می‌تواند از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد مورخ ۱۴۰۳/۶/۶ ظرف مدت شش روز کاری، از ساعت ۸:۰۰ صبح مدارک را از طریق سامانه ستاد ایران دریافت کنند و پس از تهیه ضمانت کتبی به مبلغ ۵ درصد بهای کل، بنام اداره کل راه و شهرسازی استان، نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه و تحویل ضمانت نامه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۶ ساعت ۱:۰۰ صبح، به دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی (ساختمان شماره -۲ قبل از دانشگاه ۵۵) اقدام کنند.

تذکر مهم: با عنایت به اینکه مهلت دریافت اسناد تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۱۳و به‌صورت رایگان است، متقاضیان می‌بایست قبل از پایان این مهلت، اسناد را از کارتابل خود دریافت در غیر این صورت علیرغم داشتن مهلت بابت ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه نمی‌توانند بعد از تاریخ مذکور اقدام کنند، ضمناً مهلت ذکر شده غیرقابل تمدید است.

شماره مزایده ثبت شده در سامانه ۲۰۰۳۰۰۴۵۳۹۰۰۰۰۱۲

بررسی و بازگشایی پاکت مورخ ۱۴۰۳/۶/۲۷ و با حضور اعضاء کمیسیون مزایده ای اداره کل صورت خواهد پذیرفت و در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۸ اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

برنده آگهی می‌بایست ظرف مدت ۱۰روز از تاریخ اعلام نتیجه تحت عنوان برنده از سامانه ستاد نسبت به واریز مبلغ پیشنهادی به حساب سازمان ملی زمین و مسکن نزد بانک مرکزی اقدام نمایند.

تمامی مراحل برگزاری مزایده، از تحویل اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد از سوی متقاضیان، از طریق سامانه تدارکات دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و دارای امضای دیجیتال صورت خواهد پذیرفت.