شناسهٔ خبر: 17528 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازي ایرانشهر خبر داد:

پروژه كمربندی شمالی و شرقی ايرانشهر ۴۰ درصد پيشرفت فيزيكی دارد

آسفالت و لکه گیری راههای استان قزوین عملیات پروژه بهسازی و روكش آسفالت گرم كمربندی شمالی (بلوار مكران) و شرقی ایرانشهر با ۴۰ درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایرانشهر، مدیركل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: عمليات اجرايي باند برگشت پروژه بهسازی و روكش آسفالت گرم کمربندی شمالی (بلوار مكران) و شرقی ایرانشهر به دليل كمبود اعتبار با تاخير آغاز شد.

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک در این محور با ترافیک زیادی همراه است افزود: بهسازي و روكش آسفالت گرم کمربندی شمالي و شرقي ايرانشهر نقش مثبت و تاثیرگذاری در تسهیل ترافيك و کاهش سوانح درون شهري همچنین جلب رضایت شهروندان و رانندگان را به همراه خواهد داشت.

ايوب كرد گفت: هزینه جهت اجرای عملیات این پروژه که در قالب بهسازی و روکش آسفالت مجدد است بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: طول عملیات اجرایی پروژه كمربندی شمالی ( بلوار مكران ) و شرقی ایرانشهر ۲۲ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت با دو لایه آسفالت گرم است كه در صورت تامین اعتبار به موقع نیمه دوم سال ۹۵ به بهره برداری می رسد. 

وی افزود: كمربندی شرقی از ابتدای بلوار سرباز شروع و تا فلكه ۲۲ بهمن ادامه دارد و كمربندی شمالی (بلوار مكران) از فلكه ۲۲ بهمن آغاز و تا ابتدای بزرگراه ایرانشهر- بمپور خاتمه می یابد.