شناسهٔ خبر: 175307 - سرویس استان‌ها

هم‌زمان با هفته دولت ۱۴۰۳ محقق می شود؛

افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن خودمالک در علی آباد کتول

نیما رضایانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد کتول از افتتاح ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در قالب خودمالک در شهر علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، نیما رضایانی، رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان در قالب های مختلفی اعم از مسکن دولتی، گروه ساخت و خودمالک و بازآفرینی شهری انجام می شود.

وی افزود: در شهرستان علی آباد کتول پنج هزار و ۸۱۲ متقاضی دریافت مسکن وجود دارد که از این تعداد پرونده هزار و ۴۵۱ نفر به تایید رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول ادامه داد: از مجموع متقاضیان تایید نهایی شده ۳۹۳ متقاضی نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده اند.

رضایانی همچنین گفت: در هفته دولت سال جاری ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در علی آباد کتول که در قالب خودمالک ساخته شده بهره برداری می شود.

وی افزود: همچنین در این ایام مساجد سایت های مسکن مهر سایت الازمن و نوده کتول نیز افتتاح می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول در انتها اظهار کرد: واگذاری زمین برای ساخت کلانتری و مدرسه در سایت ۲/۴  هکتاری علی آباد کتول با رویکرد تامین خدمات روبنایی از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی در هفته دولت در شهرستان علی آباد کتول است.