شناسهٔ خبر: 175320 - سرویس شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی:

تحقق برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز کشور اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک احصای تکالیف قانونی خود در برنامه هفتم پیشرفت و سند چشم‌انداز که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پنجاهمین جلسه از سلسله جلسات استانی که با مدیران مراکز استانی و مدیران ستادی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر و تبریک روز کارمند و هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت و خدمت گفت: خانم دکتر صادق مالواجرد فردی توانمند، شایسته و کاربلد بوده و انتخاب ایشان را توسط رئیس‌جمهور به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی تبریک می‌گویم و بنا به اعتقاد ریاست‌جمهوری به اجرای برنامه هفتم پیشرفت و سند چشم‌انداز، مطمئنم رشد و توسعه همه‌جانبه‌ای در کشور شکل خواهد گرفت.

کیانپور اضافه کرد: در همین راستا سند چشم‌انداز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک احصا شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده باتوجه‌به تکالیف و مأموریت‌های مرتبط با این شرکت، اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: جلسات مستمر و خوبی با مقام عالی وزارت در حال برگزاری است و پیشنهادها و برنامه‌های آینده شرکت و سبقه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اختیار مقام عالی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و توانمندی‌ها و چشم‌انداز تشریح شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تأکید بر ضرورت حضور در بازارهای جدید و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کارفرمایان گفت: مدیران استانی اشراف خوبی به پروژه‌های توسعه‌ای ملی، استانی و بخش خصوصی داشته باشند و با ورود به بازارهای جدید و ارتباطات نزدیک با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور مشارکت فعال داشته باشد.

وی همچنین افزود: مدیران باید با تلاش بیشتر به دنبال ورود به بازارهای جدید باشند و با برگزاری جلسات منظم، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت را به دستگاه اجرایی، کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران معرفی و ارائه کنند.

کیانپور با اشاره به اینکه چند سالی است که با برنامه‌ریزی منظم، توسعه و تعالی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه مطلوب خدمات در حال انجام است تصریح کرد: هرچه توان، ابزار و امکانات برای سرویس‌دهی و افزایش بهره‎وری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان نیاز است در سراسر کشور باید فراهم شود تا رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود.

وی ادامه داد: توسعه و خرید تجهیزات جدید و ارائه خدمات منحصربه‌فرد یکی از اولویت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال‌ها اخیر بوده و در آستانه ۷۰ سالگی شرکت، توسعه آزمایشگاه در همه استان‌ها انجام شده است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: باتوجه‌به اینکه کشور درحال‌توسعه است، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تجهیز خود به تجهیزات منحصربه‌فرد، نوین و فناورانه آماده حضوری جهادی در پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است و آمادگی ارائه بیش از ۶۹۰ نوع مطالعه، خدمت و آزمایش فنی و مهندسی در راستای پایش و ارتقای کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان استاندارد به کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران دارد.

وی با بیان اینکه بودجه اصلاحی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آماده شده است گفت: بودجه اصلاحی به سازمان برنامه‌وبودجه ارسال شده است و علاوه بر این مقدار برای سال آینده ۲۰ درصد بودجه شرکت باتوجه‌به تورم افزایش خواهد یافت.

کیانپور باتوجه‌به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک درآمد هزینه است گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی ۷۰ساله به‌عنوان امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارتقای کیفیت پروژه‎های عمرانی در کشور است و تلاش می‌شود نقش حاکمیتی آن حفظ و ارتقا یابد و این شرکت در ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی کشور بسیار تأثیرگذار است و این شرکت باید به‌عنوان یک شرکت حاکمیتی در کشور به‌عنوان چشم بینای دولت فعالیت کند و نه فقط در پایش کیفیت بلکه به‌عنوان یک مشاور قوی و امین در کنار سایر مشاورین دولت و به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی و مرجع همچون سایر دستگاه‌های اجرایی کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: قطعاً با حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نظارت و بازرسی از پروژه‎های عمرانی و آزمایشگاه‌های مهندسی در سراسر کشور بیشتر شده و به اجرای قانون کنترل کیفیت کمک خواهد کرد.

کیانپور با تبریک به همکاران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به برگزاری مجمع‌عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با برگزاری مجمع و اعلام سازمان حسابرسی صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صورت‌های مالی شفاف و منصفانه بوده و اعتباری برای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

کیانپور افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو وزارت راه و شهرسازی در شفافیت و ارائه صورت‌های مالی شفاف بوده و اولویت این شرکت انجام تکالیف قانونی و ارائه صورت‌های مالی شفاف است.