شناسهٔ خبر: 175371 - سرویس استان‌ها

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آیین افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان شعبه بهارستان

قاری آئین افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان شعبه شهر جدید بهارستان، همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ آئین بهره برداری ساختمان جدید شعبه نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در شهر بهارستان همزمان با هفته دولت برگزار شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت قرار داریم پروژه‌های بخش راه و مسکن استان در این هفته بهره برداری می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه ساختمان نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در بهارستان افتتاح شد، افزود: عملیات ساخت این پروژه از سنوات گذشته شروع شد اما به دلایلی متوقف مانده بود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان درخصوص دلایل توقف اجرای این پروژه طی یک دهه گذشته گفت: تکمیل این طرح به دلیل سیاست‌گذاری‌هایی که هیأت مدیره پیشین این سازمان در سنوات گذشته داشتند طی یکی دو دوره متوقف بود اما هیأت مدیره جدید با هماهنگی سازمان مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، اقدام به تکمیل آن کرد.  

وی بیان کرد: این ساختمان طی سال‌های اخیر به صورت نیمه کاره بود و از ابتدای سال جاری در همین چند ماه گذشته تاکنون با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد تومان تکمیل شد.  

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: با توجه به نقش دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در سراسر استان و با عنایت به اینکه اصفهان استان پهناوری است و ارتباط فیزیکی بین نقاط مختلف در استان مشمول طی کردن مسافت است و از سوی دیگر ارائه خدمات مهندسی به کسانی که ساخت و ساز دارند در منطقه مورد نظر، نیازمند ارائه خدمات بهنگام است یکی از سیاست‌های سازمان نظام مهندسی ایجاد دفاتر نمایندگی در شهرستان‌های بزرگ است.  

وی اضافه کرد: براین اساس شهر بهارستان یکی از آنها بوده و احداث نمایندگی سازمان نظام مهندسی در دیگر نقاط استان نیز به ترتیب پیش بینی شده که تعدادی در حال تکمیل است و برخی در سال‌های آینده بهره‌برداری خواهند شد.