شناسهٔ خبر: 175385 - سرویس استان‌ها

افتتاح ۷ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد

افتتاح ۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد با اعتبار ۱۵۷۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت و با حضوراستاندار لرستان مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، طی مراسمی با حضور ابوطالب شفقت استاندار لرستان، احمد رضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، مسلم مرادی فرماندار شهرستان بروجرد، حکیم بشارتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و گودرزی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد،۷ پروژه راهداری این شهرستان افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بشارتی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها بالغ بر ۱۵۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور بروجرد-اشترینان به طول ۱۸ کیلومتر و اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال، لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور بروجرد اراک به طول ۷.۵ کیلومتر و اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و محور خرم آباد-  بروجرد به طول ۸ کیلومتر و اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: نصب نیوجرسی محور بروجرد -اشترینان -سه راهی نهاوند ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، روکش راه‌های فرعی و روستایی به طول ۶.۶ کیلومتر با اعتبار ۹۰ میلیارد، آسفالت و ابنیه فنی راه روستایی کولیدر به طول ۱.۶ کیلومتر و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و همچنین بازسازی راهدارخانه‌های هیراب و اشترینان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.