شناسهٔ خبر: 175394 - سرویس استان‌ها

افتتاح وآغاز عملیات اجرایی پروژه های راهداری شهرستان سرایان در خراسان جنوبی

افتتاحیه ساراین.jpg افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه های راهداری شهرستان سرایان همزمان با هفته دولت عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) با حضور ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، حسن خیاط سرپرست فرمانداری سرایان و جمعی از مسئولان و مدیران شهرستانی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های روکش آسفالت و ایمن سازی در محورهای این شهرستان انجام شد.

اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  خراسان جنوبی در خصوص این پروژه ها گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه روکش آسفالت و ایمن سازی در سطح محورهای شهرستان سرایان با اعتباری قریب به ۳۵۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت محور سرایان کاخک گناباد (فاز سوم)با اعتبار ۸۰ میلیارد و پروژه روکش آسفالت محور آیسک دوحصاران _حجت آباد _عمرویی سرایان فاز اول با اعتبار  ۶۰ میلیارد ریال از پروژه های افتتاحی این شهرستان است.

جلال زاده اضافه کرد: همچنین در رابطه با ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان عملیات اجرایی پروژه تبدیل آبنما به پل در محور سرایان به کریمو تقاطع خورزاد با اعتبار پیش بینی شده ۷۰ میلیارد ریال و پروژه ایمن سازی تقاطع های دوحصاران و بغداده در محور آیسک سه قلعه نیز با اعتبار پیش بینی شده ۱۳۳ میلیارد ریال آغاز شد.