شناسهٔ خبر: 175403 - سرویس استان‌ها

همزمان با هفته دولت؛

۲۱ پروژه راهداری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان استان بوشهر آغاز و افتتاح شد

۲۱ پروژه راهداری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان استان بوشهر آغاز و افتتاح شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز و افتتاح ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار اولیه ۳۳۵ میلیارد تومان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز و افتتاح ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار اولیه ۳۳۵ میلیارد تومان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

اخترشناس گفت: در شهرستان دشتی لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی "عربی- سه راهی عالی حسینی" به طول ۱۰ کیلومتر، "لاور شرقی- کارخانه سیمان مند" به طول ۵ کیلومتر، روشنایی "میدان بصیرت به سه راهی زائر عباسی"، روشنایی "پلیس راه تا روستای عربی" به طول ۶ کیلومتر و یک شرکت باربری با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی بهسازی قطعه سوم "گزدراز- شیخیان" به طول ۳ کیلومتر و یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان دشتی آغاز شد.

اخترشناس با اشاره به بهره‌برداری ۹ پروژه راهداری در شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها شامل لکه‌گیری و روکش آسفالت سه راهی "گادویی به عالی حسینی"، "گادویی به تل سیاه"، تعریض و بهسازی محور "عالی حسینی، دلوار- علی آباد"، "انبارک تا قنبری" و بهسازی و ترمیم میدان "گورکات" هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: هم‌زمان با هفته دولت عملیات اجرایی بهسازی راه‌های روستایی "بوالخیر"، "منصوری، "دلوار-محمدعامری- باشی" و "باشی- بوالخیر" آغاز شد.

وی در پایان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقلی با اعتبار یک هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان در استان بوشهر آغاز و افتتاح می‌شود که نقش به‌سزایی در توسعه زیرساخت جاده‌ای و ایمنی کاربران جاده‌ای خواهد داشت.