شناسهٔ خبر: 175425 - سرویس استان‌ها

همزمان با هفته دولت ۱۴۰۳ محقق می شود؛

آغاز عملیات تکمیلی مساجد اهل تسنن و تشیع در کلاله

محمد سراوانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت: در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله، عملیات اجرایی و تکمیلی دو مسجد برای اهل تسنن و تشیع در این شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محمد سراوانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های کلاله، مراوه تپه، گالیکش و مینودشت اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری ۱۲ پروژه عمرانی در شهرستان‌های مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین خدمات روبنایی اعم از ساخت مسجد در پروژه‌های مسکن مهر و سایت‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته، گفت: در هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی دو مسجد برای اهل تسنن و تشیع در این شهرستان آغاز خواهد شد.

سراوانی ادامه داد: همچنین در ایام واگذاری زمین برای احداث مدرسه و کلانتری در سایت‌های نهضت ملی مسکن گالیکش و مراوه تپه و سایت مسکن مهر مینودشت و کلاله انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های شرق گلستان همچنین اظهار کرد: آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن کلاله با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در هفته دولت سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

وی از افتتاح پروژه‌های مسکن شهرستان مینودشت در هفته دولت خبر داد و گفت: در این ایام ۶ واحد نهضت ملی مسکن در قالب گروه ساخت و ۵۰ واحد به صورت خودمالک افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

سراوانی در انتها تاکید کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت طرح تفصیلی شهر مینودشت بوده که با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.