شناسهٔ خبر: 175462 - سرویس استان‌ها

همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر انجام شد؛

حضور کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مراسم یادواره هزار شهید کارمند استان

مراسم مدیران و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور در گلستان شهدا اصفهان، با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.  

در این آیین با حضور مدیران و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر دستگاه‌های اجرایی، ضمن بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و سید الشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی، یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان برگزار شد.  

کارکنان این اداره‌کل در این مراسم، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.  

در این آئین مدیران و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن حضور بر مزار شهدای کارمند، مزار حضرت آیت الله ناصری(ره) و دیگر شهدای آرمیده در گلستان شهدای اصفهان، ضمن ادای احترام، با آرمان های ایشان تجدید پیمان کردند.