شناسهٔ خبر: 175477 - سرویس استان‌ها

پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با شتاب خوبی جلو می‌رود

1 استان زنجان در اجرای طرح نهضت مسکن در سطح کشور همچنان پیشرو است و با شتاب خوبی پروژه ها جلو می رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در هفتمین روز از هفته دولت  ۷۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زنجان در محل پروژه ارغوان به بهره برداری رسید. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه مقوله مسکن برای بنده بسیار مهم  با اهمیت بود، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به طور مستقیم با بخش اعظمی از مردم در ارتباط بود و ویژه پیگیری شد. 

محسن افشارچی، با بیان اینکه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان در مسیر تحویل به متقاضیان قرار گرفته و این مهم باعث آرامش است، گفت: کار ساخت هفت هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد بیش از ۲ هزار واحد به صورت کامل به متقاضیان تحویل شده است.

وی با بیان اینکه ساخت و تکمیل واحدها ی مسکن ملی در استان زنجان شتاب خوبی گرفته است، تاکید کرد: تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان امیدوار کننده است چرا که طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار سنگینی بوده و حجم کار بالا است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه نهضت ملی مسکن طرح بزرگی است و سختی ها و دشواری هایی خاص خود را دارد، افزود: در این میان از صبر و حوصله متقاضیان مسکن ملی تشکر می کنم. 

افشارچی بیان داشت: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای این طرح بزرگ در بخش ساخت تاکنون در سطح کشور پیشرو بوده است. 

وی گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد برسد و پرونده مسکن ملی سال آینده بسته می شود.