شناسهٔ خبر: 175481 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

برپایی نمایشگاه تخصصی عکس دستاوردهای نهضت ملی مسکن اردبیل

برپایی نمایشگاه تخصصی عکس دستاوردهای نهضت ملی مسکن اردبیل رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت و در راستای جهاد تبیین، اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت مسکن و ساختمان و همچنین روند پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل در قالب نمایشگاه تخصصی عکس در معرض دید مردم و متقاضیان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف ترسیم شده در برگزاری این نمایشگاه عکس، اطلاع مردم و متقاضیان از روند و نحوه اجرا و پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه آگاهی بخشی به مردم راه اندازی شبکه جامع اطلاع رسانی طرح نهضت ملی مسکن با عنوان "خدمت ماندگار" در بستر پیام رسان‌های داخلی و فضای مجازی بوده است.

حسینی ادامه داد: شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی اردبیل در زمینی به مساحت ۶۴۵ هکتار و بعنوان یکی از بزرگترین شهرکهای نهضت ملی مسکن کشور است که ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در ۱۵ قطعه در حال اجراست.

وی گفت: این نمایشگاه تخصصی عکس، سومین اقدام فرهنگی و تبلیغی ما در حوزه اطلاع رسانی از روند اجرای نهضت ملی مسکن در طول یک سال گذشته بوده است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: مشارکت و آورده نقدی متقاضیان در پیشرفت پروژه ها نقش مهمی دارد و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ترغیب و تشویق متقاضیان نقش مهمی دارد.

گفتنی است این نمایشگاه تخصصی عکس از پروژه های مسکونی طرح نهضت ملی در شهرک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر اردبیل به مناسبت هفته دولت و از یکم تا دهم شهریورماه در محل ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در حال برگزاری است.