شناسهٔ خبر: 175488 - سرویس استان‌ها

تا شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ انجام می شود؛

وصول اعتراض به وضعیت احراز صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

محمودیه/ اصفهان داوطلبان دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان که احراز صلاحیت نشده اند در صورت وجود اعتراض احتمالی، می توانند یا در سامانه انتخابات و یا با مراجعه به دفتر وصول اعتراضات داوطلبان، در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تا شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، مراتب اعتراض را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص روند اجرای دهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، مهم ترین و اساسی ترین نقطه تصمیم گیری جمعی مهندسان ساختمان عضو سازمان، در هر دوره این نهاد بزرگ حرفه ای است.  

وی افزود: نمایندگان مهندسان در قالب هیات مدیره به سازمان کمک می کنند تا رسالت خویش را در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون گرایی و تأمین حقوق شهروندی به نحو مطلوب به انجام برسانند.  

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: بر اساس شیوه‌نامه انتخابات، اداره کل راه و شهرسازی استان وظیفه نظارت بر انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان را بر عهده دارد و دستگاه نظارت استان نامیده می‌شود همچنین مدیرکل راه و شهرسازی رئیس دستگاه نظارت استان است.  

وی با اشاره به برگزاری دهمین انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سال جاری و ثبت نام داوطلبان در بازه زمانی مربوطه، گفت: در حال حاضر بررسی صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به عمل آمده است.  

محمودیه با بیان اینکه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان، توسط هیات اجرایی انتخابات استان اصفهان اعلام شده است، عنوان کرد: داوطلبان دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان که احراز صلاحیت نشده اند در صورت اعتراض احتمالی به وضعیت احراز صلاحیت، می توانند در سامانه مرتبط با انتخابات درخواست رسیدگی داشته باشند.  

وی ادامه داد: علاوه بر این دفتر وصول اعتراضات داوطلبان انتخابات، در محل اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان (ساختمان آزادی) جهت وصول اعتراض داوطلبان دایر شده است و داوطلبان می توانند جهت تحویل مراتب اعتراض به وضعیت احراز صلاحیت، تا روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در ساعات اداری (جمعه ۹ شهریور ماه در ساعات ۹ الی ۱۲) مراجعه کنند.  

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سرنوشت سازمان نظام مهندسی ساختمان به تشکیل هیات مدیره‌ای اصلح بستگی دارد، گفت: ارتقای صنعت ساختمان و دانش مهندسی به نحوی که هم مردم و هم مهندسان به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل‌گیری سازمان نظام مهندسی پویا است.