شناسهٔ خبر: 175491 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود خبر داد:

افتتاح ۵ پروژه راهداری بخش زنجانرود در هفته دولت

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجانرود گفت: همزمان با آخرین روز هفته دولت،‌ بهره‌برداری از ۵ پروژه اجرا شده راهداری بخش زنجانرود با ۵۸.۸ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، صبح امروز (۸شهریور ماه) مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری با حضور نماینده مجلس خبرگان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود و مسئولین شهرستان، برگزار شد.

میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه اعتبارات برخی از پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود از محل منابع ملی است، عنوان کرد: تعداد ۵ پروژه در این هفته به بهره‌برداری رسیده و تقدیم مردم زنجانرود می‌شود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را ۵۸.۸ میلیارد تومان برشمرد و گفت: خط‌کشی محورهای روستایی به طول ۲۶.۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات ما در این هفته است.

زارعی از افتتاح ۲۴.۳ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در محورهای روستایی باغلوجه آقا_کزبر، قره‌بوطه_ شکورچی _ مشمپا، حاجی آرش_ میرجان_ نصیرآباد، قره‌بلاغ و امین‌آباد خبر داد و خاطرنشان شد: پروژه‌های مهم و گسترده‌ای در این بخش در حوزه راهداری در حال انجام است که البته هرچه مشارکت مسئولین با راهداری بیشتر باشد، حضور و فعالیت موثر ما در منطقه نیز بیشتر است، لذا تخصیص اعتبار و اعطای قیر رایگان از عوامل تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در هفته دولت، اجرای روکش آسفالتی محور ترانزیت زنجان میانه نیز به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.