شناسهٔ خبر: 175510 - سرویس استان‌ها

برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی ، با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی، با حضور سید کمال هادیانفر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، وحید داعی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

داعی مدیر کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و همچنین ایام پیش رو گفت: استان خراسان رضوی به عنوان پنجمین استان پهناور کشور با حدود ۲۰ هزار کیلومتر انواع راه بوده که سالانه میزبان تعداد زیادی از زائرین حرم مطهر رضوی به ویژه در ایام پایان ماه صفر است.

وی ادامه داد: جلسات هماهنگی در راستای رفع معضلات و چالش های بین دستگاهی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین و مجاوران بارگاه منور رضوی مرتبا در حال برگزاری است.

وی توجه ویژه به اعتبارات بخش حمل و نقل استان خراسان رضوی به ویژه در حوزه احداث بزرگراه‌ها (باندهای دوم جاده ای) را خواستار شد.