شناسهٔ خبر: 175511 - سرویس استان‌ها

بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری شهرستان آشتیان با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال

آشتیان هم‌زمان با هفته دولت پروژه‌های راهداری شهرستان آشتیان در استان مرکزی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی و هیئت همراه، نماینده مردم شهرستانهای آشتیان تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آشتیان، معاون راهداری این اداره کل و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه‌های راهداری شهرستان آشتیان به بهره‌برداری رسید.

محمد هادی نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در این آیین گفت: یکی از وظایف راهداری نگهداری از راه‌های موجود و ارتقای کیفیت سطح رویه آسفالت و همچنین افزایش رضایتمندی مردم است.

وی افزود: در همین راستا پروژه‌های مختلفی اعم از اجرای انواع روکش آسفالت، احداث و به‌روزرسانی روشنایی، خط کشی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و مستعد حادثه و... از ابتدای سال جاری در استان آغاز به کار کرده و پیشرفت‌های مناسبی نیز داشته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: امروز نیز همزمان با ایام هفته دولت سه پروژه روکش آسفالت جمعا با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال در شهرستان آشتیان به بهره برداری رسید.

نوروزی یادآور شد: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت محورهای آشتیان - حاتم‌آباد و آشتیان - سیاوشان جمعا به طول ۲۶ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال و همچنین لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور آشتیان - راهجرد به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال است که به بهره‌برداری رسید.