شناسهٔ خبر: 175602 - سرویس استان‌ها

۷۷ واحد حیاط دار طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان مهرستانی در سیستان بلوچستان شد

مهرستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان از تحویل ۷۷ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن گرامیداشت هفته دولت به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محمد سعید ملازهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت: تاکنون در شهرستان مهرستان زمین برای ساخت هزار و ۹۵ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

وی ادامه داد: شهرستان مهرستان بعد از زاهدان بیشترین آمار واحدهای تحویلی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان از آغاز عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: اراضی مذکور برای ساخت یک‌هزار و ۲۹۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح، تاکنون زمین برای ساخت بیش از یک‌هزار واحد به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

وی افزود: ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد.

ملازهی خاطر نشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و الحاق اراضی این شهرستان مشکلی در تامین زمین برای اجرای چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن ندارد.

۷۷ واحد حیاط دار طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان مهرستانی در سیستان  بلوچستان شد