شناسهٔ خبر: 175624 - سرویس استان‌ها

️افتتاح مجتمع اداری شهر کارچان در استان مرکزی

️افتتاح مجتمع اداری شهر کارچان مجتمع اداری کارچان با ۱۰ اتاق، اتاق برق، اتاق سرور فضاهای اداری و سالن جلسات با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، مجتمع اداری شهر کارچان با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم شریف اراک و خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اراک، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی و سایر مسئولین افتتاح شد.

عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: شروع عملیات اجرایی مجتمع اداری کارچان از سال ۱۴۰۲ آغاز و امروز افتتاح شد.

وی افزود: این مجتمع دارای ۱۰ اتاق، اتاق برق، اتاق سرور فضاهای اداری و سالن جلسات است.

یوسف زاده ادامه داد: این مجتمع اداری در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و دارای ۷۵۰ متر مربع زیر بنا با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان بیان کرد: سازه این مجتمع از نوع اسکلت بتنی است و سیستم گرمایش مرکزی برای آن تعبیه شده است.

فرماندار شهرستان اراک در این افتتاح گفت: با تلاش مجموعه راه وشهر سازی استان مرکزی این مجتمع اداری یک سال زودتر از موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری رسید که جا دارد از زحمات اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکار پروژه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است این ساختمان به همت کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی احداث شده و فرمانداری اراک به‌عنوان دستگاه بهره بردار آن است.