شناسهٔ خبر: 175657 - سرویس استان‌ها

کلیات طرح جامع شهر رودبار جنوب تصویب شد

جنوب کرمان  امیرانی رئیس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تصویب کلیات طرح جامع شهر رودبارجنوب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، اسماء امیرانی رئیس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد: طرح جامع شهر رودبار جنوب در جلسات متعدد گروه کاری و کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: این طرح پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان و تهیه و تکمیل مدارک به دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی و تصویب در کمیته انطباق مصوبات شورای برنامه ریزی استان با مصوبات شورای عالی شهرسازی ایران ارسال شد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: جلسه بررسی طرح روز شنبه سوم شهریورماه برگزار شد و در این جلسه مشاور، طرح را ارائه کرد و پس از بررسی و بحث و تبادل نظر با کلیت طرح موافقت شد.

امیرانی پور خاطرنشان کرد: مقرر شد مشاور طرح جامع رودبارجنوب، اصلاحات صورت‌جلسه را انجام دهد و مدارک طرح را جهت بررسی و ابلاغ به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارائه کند.