شناسهٔ خبر: 175679 - سرویس استان‌ها

بازدید نمایندگان سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های بازآفرینی خط ۴ حصار کرج

ببینید | بازدید نمایندگان سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های بازآفرینی خط چهار حصار کرج نمایندگان سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های بازآفرینی خط چهار حصار کرج بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز چهارشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ نمایندگان سازمان برنامه و بودجه به همراه داود موحدپور رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری از پروژه‌های بازآفرینی خط چهار حصار کرج بازدید کردند.

موحدپور در این خصوص گفت: براساس هماهنگی انجام شده در راستای تحقق پروژه‌های بازآفرینی تصویب شده از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و هماهنگی جهت جذب اعتبارات بیشتر، برای پروژه‌های جاری و پیشنهادی استان، معاون امور عمران شهری و روستایی و راه و ترابری به همراه عسگری و اورک از سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان شرکت بازآفرینی شهری ایران از پروژه‌های خط چهار حصار و پروژه‌های تملک دارایی شرکت باز آفرینی شهری ایران بازدید کردند.

وی افزود: نمایندگان میهمان در استان با قدردانی از روند تکمیل پروژه‌ها، گفتند خط چهار حصار نمونه بارزی از اقدامات مؤثر دستگاه‌ها و نحوه تعامل اداره کل راه و شهرسازی در راستای اقدام مشترک است.

موحدپور طی این بازدید ضمن تشکر از حضور میهمانان در استان و بازدید از پروژه‌های شهر کرج اظهار داشت: پیرو جلسه انجام شده مقرر شد مطالبات استان از ردیف اعتبارات سال ۱۴۰۲ در کوتاه‌ترین زمان توسط شرکت بازآفرینی پرداخت شود و نسبت به تخصیص اعتبارات پروژه‌های پیشنهادی در سال مالی جدید، همکاری‌های لازم توسط سازمان برنامه و بودجه کشور صورت پذیرد.