شناسهٔ خبر: 175680 - سرویس استان‌ها

ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در ۵ ماهه سال جاری ۱۵ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۱۶ تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسیده که این میزان حاکی از افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت:در ۵ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۱۶ تردد  توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار در حوزه تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد را نشان می دهد. 

وی افزود: حجم کل تردد ورود به حوزه شمال این استان طی این مدت ۶۵۳ هزارو ۵۸۲ تردد و حجم کل تردد خروج از شمال ۶۶۷ هزارو ۴۶۴ تردد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان پر تردد ترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت را محور خاش_زاهدان، زهک_مرز میلک و بالعکس و محور زاهدان _نصرت آباد اعلام کرد. 

کرد در پایان با اشاره به اینکه طی این مدت بیش از ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این اداره کل صورت گرفته اظهار کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده ای در خصوص وضعیت راه ها و حمل و نقل جاداه ای اند.