شناسهٔ خبر: 175698 - سرویس استان‌ها

اقدام راهداری استان کرمان برای تعمیر و بهسازی رادیه برید پل‌های محور کمربندی شهر رفسنجان

اقدام راهداری استان کرمان برای تعمیر و بهسازی رادیه برید پل های محور کمربندی شهر رفسنجان یکی از اقدامات مهم در نگهداری ابنیه فنی راه‌ها که از تخریب پل‌ها جلوگیری می‌کند احداث یا مرمت رادیه و برید است که هنگام بارش باران‌های سیل آسا از تخریب پل‌ها ممانعت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که در حوزه راهداری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استفاده می‌کنیم تا زمینه ارتقای ایمنی راه‌ها برای رسیدن به هدف کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای فراهم شود، گفت: توافقنامه پروژه تعمیر رادیه برید پل‌های محور کمربندی رفسنجان در همین راستا منعقد شده است.

عبداللهی اظهار کرد: موافقت‌نامه تعمیر رادیه برید پل‌های محور کمربندی رفسنجان طی حدود ۲۷۰ روز با اختصاص اعتبار اولیه حدود ۸۵ میلیارد ریال از منابع ملی در نظر گرفته شده است که با نظارت معاونت راهداری این اداره کل اجرا می‌شود.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان برای رفع نقاط حادثه خیز، با تلاش مضاعف و با به‌کارگیری تمامی ظرفیت استان، در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات گام برمی‌دارد.