شناسهٔ خبر: 175720 - سرویس استان‌ها

۳ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان آماده بهره برداری است

کردستان معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: مراحل ساخت سه مجتمع خدمات رفاهی در استان به پایان رسیده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) مازیار شریعتی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: مراحل ساخت سه مجتمع خدمات رفاهی در استان به پایان رسیده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، هفت مجتمع دیگر خدمات رفاهی در استان در حال ساخت است و علاوه بر آن موافقت اصولی احداث سه مجتمع دیگر نیز صادر شده است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در سال جاری موافقت اصولی احداث چهار مجتمع به دلیل اتمام مهلت قانونی در ساخت آن ملغی شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای استان در حال فعالیت است که برای ۲۴۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است. شریعتی ارزش روز این ۱۷ مجتمع را ۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تاکید کرد: در استان کردستان به واسطه وجود مرزهای باشماق و سیران بند، نیازمند افزایش مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و ورود سرمایه گذار به این حوزه است.

شریعتی خاطر نشان کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و کمک به توسعه مجتمع‌های رفاهی، آسفالت ورودی این مجتمع‌ها برعهده این اداره کل است و در همین راستا امسال سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.