شناسهٔ خبر: 175755 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

 بهربرداری از فاز اول تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس پیربکران

 بهربرداری از فاز اول تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس پیربکران- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از بهربرداری فاز اول تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس پیربکران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ به مناسبت هفته دولت، آیین بهره‌برداری فاز اول تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس پیربکران با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

حسین شفیع زاده رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در این باره اظهار کرد: با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، فرماندار فلاورجان، نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین، فاز اول از تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس پیربکران به بهره برداری رسید.  

وی با اشاره به اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومانی برای عملیات اجرایی این پروژه افزود: در این پروژه، زیرگذر با دهانه ۸ متر، طول ۲۷ متر، ارتفاع ۵ متر و همچنین آبرو با دهانه ۵ متر، طول ۳۳ متر و ارتفاع ۳ متر با اعتبارات استانی و ملی احداث شد.  

گفتنی است: در راستای رفع نقاط حادثه خیز در راه‌های استان اصفهان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اجرای باند دوم و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح اقدام به ایمن‌سازی مسیر و رفع نقاط حادثه خیز می‌کند.