شناسهٔ خبر: 175756 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۱۰ کیلومتر از جاده مبارکه_ مجلسی_ بروجن زیر بار ترافیک رفت

جاده مبارکه مجلسی بروجن- اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: حدود ۱۰ کیلومتر از جاده مبارکه -مجلسی-بروجن  حدفاصل ورودی مجلسی تا شرکت فولادسنگ زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت طی برگزاری آیینی، با دستور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، حدود ۱۰ کیلومتر از جاده مبارکه -مجلسی-بروجن حدفاصل ورودی مجلسی تا شرکت فولادسنگ، بهره‌برداری و زیر بار ترافیک رفت.  

وی افزود: در این قطعه، در راستای افزایش عمر جاده و کاهش هزینه های نگهداری راه، روسازی بتنی اجرا شده است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: روسازی بتنی در این جاده شامل لایه اساس تثبیت شده با سیمان و لایه بتن غلطکی به ضخامت ۲۰ سانتیمتر و آسفالت SMA که (آسفالتی با دوام با خاصیت زهکشی و عمر بالا) است.  

وی خاطرنشان کرد: در این قطعه ۶ دستگاه دوربرگردان و یک عدد پارکینگ اربعین و یک ورودی و خروجی (ورودی و خروجی روستای حوض ماهی) اجرا شده است.  

شاهسوندی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده جهت انجام این قطعه حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: در صورتی که اعتبار لازم به میزان ۱۵۰ میلیارد تومان برای باقیمانده مسیر به طول ۱۲ کیلومتر تامین شود، این محور تا ابتدای سال ۱۴۰۴ بطور کامل به بهره برداری خواهد رسید.