شناسهٔ خبر: 175778 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

جابه‌جایی نزدیک به ۱۸ هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی

d3039ac5-cb27-4581-ada6-c5ce591da3a3.jpg در اربعین حسینی سال جاری نزدیک به ۱۸ هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی به پایانه‌های مرزی مهران و تمرچین جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به جابه‌جایی ۱۷ هزار و ۹۷۲ زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در طول ایام طرح  اربعین حسینی سال جاری افزود: این تعداد زائر در قالب ۱۰۷۸وسفر به پایانه های مرزی مهران و تمرچین اعزام شده اند.

مدقالچی با اشاره به اینکه  در مسیر ارومیه به پایانه مرزی تمرچین با همکاری اصناف و اتوبوس داران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت رایگان به زائران ارائه خدمات شد، خاطر نشان کرد: از مجموع مسافر جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در ایام اجرای طرح اربعین ،در مجموع ۴۵۳۱دمسافر در قالب ۳۲۳ سفر به پایانه مرزی تمرچین اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: همچنین در این مدت از مجموع زائرین جابجا شده استان ۱۳ هزار و۴۴۱ مسافر در قالب ۷۵۵ سفر به سمت پایانه مرزی مهران اعزام شدند.