شناسهٔ خبر: 175802 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

۸ میلیار تومان اعتبار برای احداث ساختمان فرمانداری باوی هزینه شده است

فرمانداری باوی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای پروژه احداث ساختمان فرمانداری باوی تاکنون بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار از منابع استانی هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حامد نقاش، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه های در حال احداث این اداره گفت: برای عملیات اجرایی پروژه احداث و تکمیل ساختمان فرمانداری باوی تا کنون بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی هزینه شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

نقاش با اشاره به اینکه این ساختمان با اسکلت فلزی ساخته می شود، اظهار داشت: ساختمان فرمانداری باوی در دو طبقه به صورت سازه فلزی و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان های اداری احداث می شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.