شناسهٔ خبر: 175849 - سرویس استان‌ها

بیش از ۲۷۵۰ خانوار روستایی استان چهارمحال و بختیاری از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند

در سال جاری بیش از ۲۷۵۰ خانوار روستایی استان چهارمحال وبختیاری از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند . رئیس راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری از آسفالت بیش از ۲۵کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا مالکی رئیس راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آسفالت بیش از ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: از ۳۰ کیلومتر ابلاغ شده برای آسفالت راه روستایی، تاکنون ۲۵ کیلومتر از آن آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: مابقی محورهای باقیمانده نیز در حال برآورد و عقد قرارداد جدید هستند که با سپری شدن مراحل قانونی انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد عملیات اجرایی آنها در کمترین زمان اجرا خواهد شد.

مالکی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۷۵۰خانوار روستایی از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

رئیس راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: راه‌های روستایی لردگان ۵ کیلومتر، شلیل به لندی ۱۵ کیلومتر، آنتنی صمصامی ۳ کیلومتر، نیکان ۲ کیلومتر، بیشترین سهم را از آسفالت راه روستایی را در این مدت داشتند.