شناسهٔ خبر: 175985 - سرویس شرکت‌ها

تحول در امور مالی و ذیحسابی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

جمعه خالدی مدیرکل امور مالی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با حمایت‌های مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تحولی مثبت و رو به جلو در جهت توسعه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و رفاه همکاران رقم خورده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شهرام جمعه خالدی، ذیحساب و مدیرکل امور مالی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: یکی از اولویت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام تکالیف قانونی و شفافیت در امور مالی و حسابداری است که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد طی چهار سال گذشته به طور مستمر گزارش مطلوب حسابرسی صورت‌های مالی را از سازمان حسابرسی برای طرح در مجمع‌عمومی شرکت کسب کند.

جمعه خالدی اضافه کرد: با تلاش همه پرسنل و مدیران در سراسر کشور در توسعه، ورود به بازهای جدید و ارائه خدمات مطلوب، ارتقای بهره‌وری و افزایش وصول مطالبات و با نظر مساعد مدیرعامل شرکت بخش زیادی از مانده مطالبات چند ساله همکاران پرداخت شد.

ذیحساب و مدیرکل امور مالی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همچنین با اشاره به توفیق انجام تکالیف قانونی در موعد مقرر، گفت: پرداخت مالیات تکلیفی، عملکرد، ارزش‌افزوده و ماده ۱۶۹، جمعاً بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان انجام شده است.

خالدی با اشاره به تعیین تکلیف اراضی فاقد سند مالکیت متعلق به شرکت گفت: اخذ پروانه ساختمانی و آغاز عملیات احداث به منظور دریافت سند و حفظ ارزش دارایی‌ها از جمله استان‌های البرز، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و گلستان آغاز شد.