شناسهٔ خبر: 175986 - سرویس استان‌ها

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی پراشکفت بویراحمد

بازدید از پراشکفت شهرستان بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی پراشکفت بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بازدید از راه روستایی پراشکفت بویراحمد با حضور محمد بهرامی نایب کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، امرالله رضوی معاون فنی و راه‌های روستایی به‌همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

پیمانجو در این بازدید گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این مسیر چندین پروژه تعریف کرده بود؛ دو پروژه روکش آسفالت دلی خمسی و منصورآباد, هر کدام به طول ۳ کیلومتر که ماه گذشته به اتمام رسید و هم اکنون در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: هم اکنون نیز در روستای پراشکفت، پروژه بهسازی و آسفالت به طول ۵ کیلومتر با مبلغی بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد تومان در حال انجام است که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.