شناسهٔ خبر: 176002 - سرویس استان‌ها

سفرهای حرم رضوی گلستان با جابه‌جایی حدود ۱۲ هزار زائر به پایان رسید

گلستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با بیان پایان طرح جابه‌جایی زائران حرم رضوی استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح در ۹ شهریورماه جاری تا جمعه شب گذشته ۱۱ هزار و ۷۲۶ زائر حرم رضوی جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به جابه‌جایی حدود ۱۲ هزار زائر هم استانی حرم رضوی تا آخرین روز پایان این طرح، اظهار کرد: این زائران طی ۶۴۵ سفر رفت و برگشت با ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس، مینی بوس و سواری به مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آمار رفت زائران ۶ هزار و ۶۴ نفر با ۳۹۸ سفر و آمار برگشت زائران ۵ هزار و ۶۶۲ نفر با ۲۴۷ سفر است، افزود: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارکنان و صنوف و شرکت‌های مسافری استان، اجرای این طرح بدون مشکل خاصی به پایان رسیده است.

مصدقی ادامه داد: اداره مسافر و قرارگاه مرکزی این طرح علاوه بر گرگان و گنبد در پایانه مسافری مشهد الرضا نیز میز خدمتی را مستقر کرده بودند که به راهبری و خدمات دهی زائران می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران مرکز مدیریت راه‌های استان نیز در این ایام به طور شبانه‌روزی با پاسخگویی تلفن گویای ۱۴۱ به کاربران جاده‌ای و زائران گرامی خدمات ارائه می‌کردند.

طرح جابه‌جایی زائران حرم رضوی از ۹ شهریورماه جاری شروع و امروز شنبه ۱۷ شهریورماه به پایان رسیده است.