شناسهٔ خبر: 176003 - سرویس استان‌ها

۲ پروژه شاخص راهداری شهرستان دشتی در استان بوشهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

دو پروژه شاخص راهداری شهرستان دشتی امسال به بهره‌برداری می‌رسد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهسازی و تعریض محور «گزدراز- شیخیان» و پل آب نمای «کاکی به شیخیان» در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهسازی و تعریض محور "گزدراز- شیخیان" و پل آب نمای "کاکی به شیخیان" طی سالجاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان دشتی افزود: فاز دوم بهسازی و تعریض جاده "گزدراز به شیخیان" به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در مراحل نهایی می‌باشد و امیدواریم تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

اخترشناس افزود: همچنین پل آبنمای "کاکی به شیخیان" که از خواسته‌های دیرینه اهالی بخش کاکی خصوصاً روستاهای ساحلی این منطقه است، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

به گفته وی، اکنون ۸پروژه راهداری با اعتبار ۴۳۴میلیارد تومان در شهرستان دشتی فعال است.

استاندار بوشهر نیز در جریان بازدید این پروژه‌ها گفت: در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱۰۷ پروژه با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه پروژه‌های بخش راه به عنوان پیشران توسعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: خوشبختانه اداره کل راهداری به پروژه‌های راهگشا که مطالبه‌های دیرینه مردم نقاط مختلف استان می‌باشد ورود کرده که بخش باقی مانده آن نیز در ماه‌های آینده تکمیل و تقدیم مردم خواهد شد.