شناسهٔ خبر: 176113 - سرویس استان‌ها

ثبت بیش از یک هزار و۷۵۰ درخواست مردمی در سامانه سامد

جنوب کرمان صباحی بازرسی سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ثبت و پاسخگویی بیش از یک هزار و ۷۵۰ درخواست مردمی از طریق سامانه ارتباطی مردم با دولت(سامد) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، مهدی صباحی سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: بیش از یک هزار و ۷۵۰ فقره درخواست مردمی از طریق سامانه سامد ثبت شده است که در کوتاه‌ترین فاصله زمانی به این درخواست‌ها رسیدگی و پاسخ لازم داده شده است.

وی اظهار کرد: با ارزیابی که انجام شده بیشترین درخواست‌های مردمی که در سامانه سامد ثبت شده، مربوط به حوزه زمین و مسکن بوده است.

سرپرست اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ادامه داد: شهروندان می‌توانند به منظور ثبت درخواست، شکایات، ایده و نظر از طریق شماره ۱۱۱ و یا سامانه https://۱۱۱.ir اقدام کنند.

صباحی عنوان کرد: سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) به منظور پاسخگویی هرچه مناسب‌تر دستگاه‌ها و زمینه سازی مشارکت مردم در برنامه ریزی، نظارت و اصلاح امور راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: اولویت اصلی در حوزه تکریم ارباب رجوع اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پاسخ دهی مناسب و به موقع به گزارشات مردمی در سامانه سامد است.