شناسهٔ خبر: 176119 - سرویس استان‌ها

اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برای پنجمین سال متوالی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان را کسب کرد

سیستان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان براساس نتایج ارزیابی انجام شده از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در مجموع محورهای عمومی و اختصاصی در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری دستگاه برتر استان انتخاب و مورد تقدیر ویژه استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، اداره‌ کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به دلیل فعالیت‌های متنوع و سازنده، موفق به کسب رتبه دستگاه اجرایی برتر استان برای پنجمین سال متوالی شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار به عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان اعطا شد.

گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با مجموعه اقدامات منظم و برنامه ریزی شده طی سالیان اخیر علاوه بر ارتقای شاخص های رفاهی در حوزه راه و ارتباطات توانست در پنج سال متوالی در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کند.

همچنین این اداره کل با مجموعه اقدامات جهاد گونه خود در زمینه طرح نهضت ملی مسکن، توسعه راه‌های استان و ساماندهی املاک و تدوین طرحهای توسعه معماری و شهرسازی توانست در عرصه توسعه استان اقدامات جدی به عمل آورد.

به دست آوردن موفقیت های گوناگون و کسب رتبه های نخست برای مجموعه راه و شهرسازی نشانه ای از همت والای است که نشان داده می توان در شرایط کمبود اعتبار و مشکلات اقتصادی برای خدمت به مردم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.