شناسهٔ خبر: 176121 - سرویس استان‌ها

ایجاد تحول در زیرساخت‌های جاده‌ای سیستان و بلوچستان با ورود ناوگان جدید ماشین‌آلات سنگین

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان گفت: با افزوده شدن ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و مدرن به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، چشم‌انداز توسعه و بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای این منطقه متحول خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در آیین مراسم تخلیه این ماشین‌آلات در بندر شهید بهشتی، ضمن اعلام این خبر خوش تاکید کرد: با توجه به وسعت و شرایط خاص جغرافیایی استان، نیاز مبرمی به تجهیز ناوگان راهداری به ماشین‌آلات مدرن و کارآمد احساس می‌شد. این ماشین‌آلات که شامل انواع بولدوزر، گریدر، لودر و بیل مکانیکی هستند، به طور مستقیم در محور های مواصلاتی مستقر شده و خدمات‌رسانی به مردم شریف این مناطق را تسهیل خواهند کرد.

وی افزود: این اقدامات علاوه بر بهبود کیفیت زندگی مردم، به توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در پایان خاطر نشان کرد: این رویداد مهم نتیجه توجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و پیگیری های استاندار سیستان و بلوچستان به حوزه جنوب استان است و با تأمین اعتبارات لازم، این ناوگان مدرن به کشور وارد شده و در اختیار راهداری جنوب استان قرار گرفته است.