شناسهٔ خبر: 176202 - سرویس استان‌ها

نظارت عالیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر ارتقای کیفیت نمازخانه‌های بین‌راهی با اصلاح قانون جامع حمل‌ونقل

گلستان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور فرهنگی و اجتماعی گفت: با تصویب لایحه اصلاح قانون جامع حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی، نظارت عالیه سازمان بر ارتقای کیفیت نمازخانه‌های بین راهی بیش از پیش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ناصری در همایش شورای اقامه نماز گلستان با اشاره به افزایش نظارت عالیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر ارتقای کیفیت نمازخانه‌های بین‌راهی با اصلاح قانون جامع حمل‌ونقل، اظهار کرد: این لایحه هم اینک منتظر بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای تصویب این لایحه حجت الاسلام قرائتی نیز تأکید زیادی داشته‌اند، افزود: فعالیت‌های حوزه نماز جزو دغدغه‌های سازمانی و کشوری است.

به گفته ناصری، استان گلستان با توجه به کسب رتبه‌های برتر در حوزه نماز و همچنین به دلیل اینکه مسیر و مقصد گردشگران است، نیاز به توسعه زیرساخت‌ها برای ارائه بهتر خدمات در حوزه نماز دارد.

رئیس شورای اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مسئولان استانی خواست تا با مشخص کردن زمین‌هایی که می‌توان در اختیار آستان قدس رضوی داد برای توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی و امکانات آنها همت ویژه شود.

این همایش با سخنرانی مدیرکل، معاون استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه یافت و در پایان از عادل مصدقی مدیرکل به طور ویژه با اهدای لوح سپاسی از طرف استاندار و نماینده ولی فقیه استان قدردانی به عمل آمد.

همچنین اعضای شورای اقامه نماز اداره کل نیز از دیگر تقدیر شوندگان بودند.