شناسهٔ خبر: 176227 - سرویس وزارتی

دومین بانوی منصوب فرزانه صادق/ «نسرین وزیری» سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی شد

روابط عمومی در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو وزارتخانه، در وزارت مسکن و شهرسازی یک دوره مسولیت اداره کل روابط عمومی بر عهده بانوان قرار گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حکم فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، «نسرین وزیری» به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب شد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به نسرین وزیری در حکم خود آورده است: نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، تدوین و نشر پیوست رسانه‌ای پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده و در دست اجرا در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گیرد و ضمن تعامل با جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور اطلاع رسانی کلیه فعالیت‌ها به طور مستمر به مردم عزیز کشورمان انجام شود.

«نسرین وزیری» دارای دکتری علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی(در حال دفاع) بوده و سابقه ریاست مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور را دارد.

وزیری، در سوابق خود نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسات ستاد اقتصادی وزارت امور خارجه، مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و عضو هیئت رئیسه سازمان نقشه‌برداری کشور را دارد.

وی پیش از این نزدیک به ۱۷ سال سابقه فعالیت رسانه ای در خبرگزاری ها و روزنامه های متعدد داشته است.

وزیر راه و شهرسازی سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ در حکمی اطهره نژادی را به سمت  مشاور عالی خود منصوب کرد و امروز سه شنبه ۲۰ شهریور «نسرین وزیری» به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب شد.