به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان در نشست تخصصی رابطان روابط عمومیهای ادارات شهرستانی گفت: با این همه خدماتی که همکاران ما انجام میدهند، یقیناً کم و کاستی هم وجود دارد که اگر روابط عمومیها قبل از همه نسبت به انعکاس آن به مدیران اقدام کنند، رفع کاستیها سریعتر و کم هزینه تر انجام میشود.
وی روابط عمومیها را پل ارتباطی سازمان با مردم دانست و افزود: خیلی از عملکردهای سازمان راهداری در بین مردم شناخته شده نیست و روابط عمومیها باید برای شناساندن این خدمات و همراه کردن مردم با اهداف سازمان، تلاش کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان شرقی تصریح کرد: خبر رسانی به موقع در فصل زمستان و زمان بسته شدن گردنهها از گسیل دهها دستگاه ماشین آلات راهداری مفیدتر است، چرا که از تردد غیر ضروری مسافران جلوگیری کرده و نیاز به امداد رسانی را رفع میکند.
علیزاده گفت: دورههای آموزشی موجب به روز شدن دانش کارمندان شده و کارایی آنها را افزایش میدهد. او افزود: عصر کنونی عصر ارتباطات و رسانه است و برای ایفای مفید نقش روابط عمومی، همکاران روابط عمومی باید به دانش لازم برای بهرهمندی از تکنولوژیهای ارتباطی مسلط باشند.