شناسهٔ خبر: 176236 - سرویس استان‌ها

دیدار مدیرعامل بانک مسکن سیستان و بلوچستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

سیستان در دیدار مدیر عامل بانک مسکن سیستان و بلوچستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان بر بهبود فرایند اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان و تلاش جهت بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، از مدیر عامل بانک مسکن استان خواست تا در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن همچون گذشته این اداره کل را یاری کند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین راهکارها در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان پرداخت تسهیلات است که باید همکاری بانک‌ها در این زمینه پررنگ‌تر شود، تاکید کرد: بر مبنای قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها مکلف شدند تا ۲۰ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این اداره کل با تمام توان برای اجرایی شدن این طرح بزرگ ملی در تلاش است، گفت: در صورتی که منابع مالی در زمان مناسب تامین شود، پروژه‌های مسکن با درصد پیشرفت بالاتر و سریع‌تر احداث می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.