شناسهٔ خبر: 176285 - سرویس استان‌ها

بهره برداری از بیش از ۶ هزار متر آسفالت راه روستایی در شهرستان چهاربرج هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۴۰۳

3a0b21be-6763-47b4-9f01-798cc47f6ff9.jpg بیش از ۶ هزار مترآسفالت راه روستایی در شهرستان چهاربرج به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۴۰۳ بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هم‌زمان با هفته دولت و با حضور محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ۳ پروژه مهم آسفالت راه روستایی در شهرستان چهاربرج به طول بیش از ۶ هزار متر مربع افتتاح شد و به بهره برداری رسید که برای اجرای این ۳ طرح در مجموع ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این آیین گفت: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت روستای قیچاق به سالار آباد به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتبار استانی ۶۵ میلیارد ریال یکی از این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه توسعه آسفالت راه روستایی در نقاط مختلف از ضرورت‌های محرومیت زدایی و توسعه است، اظهار کرد: پروژه آسفالت راه روستایی شعبانلو به خزینه انار جدید به طول ۱۸۵۰ متر و اعتبار هزینه شده ۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های راه روستایی است که در این هفته به بهره‌برداری رسید.

دست نشان ادامه داد: سومین پروژه‌ای که در این هفته به بهره‌برداری رسید، پروژه کردکندی به اسلام آباد به طول ۲۰۰۰ متر و اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی و توسعه مسیرهای ارتباطی علاوه بر دسترسی آسان به امکانات بدون تردید آسایش و آرامش را برای روستاییان به ارمغان می‌آورد.