شناسهٔ خبر: 176311 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

تحویل ۵۸۰ واحد مسکن مهر نفت اهواز تا ۲ ماه آینده

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان خوزستان از پروژه ۲ هزار واحدی نفت اهواز بازدید کرد و از تحویل ۵۸۰ واحد این پروژه تا ۲ ماه آینده به متقاضیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان در سفر به استان خوزستان از پروژه ۲ هزار واحدی نفت اهواز بازدید کرد و از تحویل ۵۸۰ واحد این پروژه تا ۲ ماه آینده به متقاضیان خبر داد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این بازدید با اشاره به اینکه دولت خود را موظف به اتمام پروژه‌های مسکن مهر می‌داند، گفت: با تخصیص اعتبار به این پروژه‌ توانستیم تکمیل واحدها را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی این پروژه پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی در مجاورت پروژه ۲ هزار واحدی نفت اهواز انجام شده است، تصریح کرد: برای رفاه حال ساکنان این مجموعه خدماتی مانند مدرسه و مسجد هم در حال احداث است.

گفتنی است اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در این سفر مالکی را همراهی می‌کنند.